❤ My Followers

Story k tido :')


semalam aku tido tak lenang ,
teringatkan dirimu ,
teringat kembali kenangan lalu ,
sukarnya untuk aku melupakan dirimu ,
mengalir , air mata ku .
menemani malam sepi mu ,
ku ingin saat bersama mu ,
sukar nya untuk aku melupakan mu ,
dahulu engkau , tak lagi cinta tetapi kini ,
engkau berubah , manakah janji mu .
akan setia bersama ku .
jikalau engkau tak lagi cinta , kata kan saja " aku tak kesah :') "
manakah janji mu akan setia sehidup bersama ku ,
tak ku sangka , tak ku duga ,
perpisahan kini akan melanda .
tak ku cuba , tak ku cayak !
cinta kita tak jadi berakher ,
diri mu bagai nan bulan , yang hadir bila langit mengambang ,
akher nye cinta ku bertahan seumo hidup ;')

p/s : sudah , cukup aku jiwang udah tok eh ! haha , selamat malam boo-boo ku . God bless ur day :*